प्रधानमन्त्री तथा मन्त्रिपरिषद्को कार्यालयको गुनासो ब्यवस्थापन प्रणाली

गुनासो/उजुरीको स्थिती

विवरण गुनासोकर्ताको भनाइ-Yo website ma flaw xa. Exploit huna sakcha. Concerned department lai dhyaan akarshan garauna chahanchu. Dhanyabad । केही समयपछि गुनासोकर्ताको पुन: भनाइ-Haalko awasta same chha.
गुनासो प्राप्त भएको मिति २०७४-१०-२६
तपांइको गुनासो सुनुवाई हुँदै गरेको/का कार्यालय/मन्त्रालय हरु
  •  
  • 1) हेलो सरकार, काठमाडौँ
  • गुनासो सुन्ने आधिकारी:
  • सीता ढकाल, सूर्य बहादुर बस्नेत
  • ०१४२११०८७
  • 1111@nepal.gov.np
  • गुनासो माथिको प्रतिक्रिया
  • अावश्यक कारवाही तत्काल गर्नुहुन ।
  • प्रतिक्रिया प्राप्त मिति २०७५-८-२३
  •  
  • 2) हेलो सरकार, काठमाडौँ
  • गुनासो सुन्ने आधिकारी:
  • सीता ढकाल, सूर्य बहादुर बस्नेत
  • ०१४२११०८७
  • 1111@nepal.gov.np
  • गुनासो माथिको प्रतिक्रिया
  • .
  • प्रतिक्रिया प्राप्त मिति २०७५-१०-२२
ताजा अवस्था गुनासो माथीको छानवीन पुरा भइ सकेको छ ।
गुनासो माथिको अन्तिम निर्णय लामो समय अघिको असान्दर्भिक गुनासो भएकोले फर्छ्यौट ।