प्रधानमन्त्री तथा मन्त्रिपरिषद्को कार्यालयको गुनासो ब्यवस्थापन प्रणाली

गुनासो/उजुरीको स्थिती

विवरण गुनासोकर्ताको भनाइ-Yo website ma flaw xa. Exploit huna sakcha. Concerned department lai dhyaan akarshan garauna chahanchu. Dhanyabad । केही समयपछि गुनासोकर्ताको पुन: भनाइ-Haalko awasta same chha.
गुनासो प्राप्त भएको मिति २०७४-१०-२६
तपांइको गुनासो सुनुवाई हुँदै गरेको/का कार्यालय/मन्त्रालय हरु
  •  
  • सहकारी तथा गरिबी निवारण मन्त्रालय
  • गुनासो सुन्ने आधिकारी:
  • उ.स. उपेन्द्र वहादुर ढुङ्गाना
  • 9851148335
  • 1111@nepal.gov.np
  • ताजा अवस्था तपाइको गुनासो प्राप्त भयो हामीले कारबाहीको जानकारी गराउने छौं ।