प्रधानमन्त्री तथा मन्त्रिपरिषद्को कार्यालयको गुनासो ब्यवस्थापन प्रणाली

गुनासो/उजुरीको स्थिती

विवरण चौधरी समूहको चाउचाउको गुणस्तर कमजोर भएकोले कारवाही होस् |
गुनासो प्राप्त भएको मिति २०७४-१०-२८
तपांइको गुनासो सुनुवाई हुँदै गरेको/का कार्यालय/मन्त्रालय हरु
  •  
  • 1) उद्योग, वाणिज्य तथा आपूर्ति मन्त्रालय
  • गुनासो सुन्ने आधिकारी:
  • लवराज जोशी, उपसचिव प्रतिक डंगोल, क.अ.
  • ९८५११७८०६७
  • labaraj@gmail.com
  • गुनासो माथिको प्रतिक्रिया
  • आपूर्ति व्यवस्थापन तथा उपभोक्ता हित संरक्षण विभागमा आवश्कय कारवाहीका लागि पठाइएको ।
  • प्रतिक्रिया प्राप्त मिति २०७४-११-६
  •  
  • 2) स्वास्थ्य तथा जनसङ्ख्या मन्त्रालय
  • गुनासो सुन्ने आधिकारी:
  • रामहरि लामिछाने, उपसचिव
  • ४२६९७३५
  • lamichhhane.rh@gmail.com
  • गुनासो माथिको प्रतिक्रिया
  • खाद्य गुणस्तर तथा नापतौल संबन्धी बिषय यस मन्त्रालयको कार्यक्षेत्रभित्र नपर्ने भएकोले सम्बन्धित निकायमा आवश्यक कारवाहीको लागि पठाई यस मन्त्रालयबाट लगत कट्टा गरिदिनुहुन अनुरोध छ ।
  • प्रतिक्रिया प्राप्त मिति २०७४-११-१०
ताजा अवस्था तपाइको गुनासो हेलो सरकार कक्षले अनुगमन गर्दै छ|