प्रधानमन्त्री तथा मन्त्रिपरिषद्को कार्यालयको गुनासो ब्यवस्थापन प्रणाली

गुनासो/उजुरीको स्थिती

विवरण सत्यको जित होस्। कानूनी दायरामा ल्याइयोस्। म त आजैदेखि ‘छाँया सेन्टर' मा किनमेल गर्न जान्न। तपाई नि?! अन्य जानकारी यो लिंकवाट लिनु होला- https://t.co/JlNnQHqLyY
गुनासो प्राप्त भएको मिति २०७५-१०-२८
तपांइको गुनासो सुनुवाई हुँदै गरेको/का कार्यालय/मन्त्रालय हरु
  •  
  • संस्कृति, पर्यटन तथा नागरिक उड्डयन मन्त्रालय
  • गुनासो सुन्ने आधिकारी:
  • Prakash Sharma Dhakal, Under Secretary Bimal Gnawali, Comp. Operator
  • 9841373478
  • dhakalps@gmail.com
  •  
  • भूमि व्यवस्था, सहकारी तथा गरिबी निवारण मन्त्रालय
  • गुनासो सुन्ने आधिकारी:
  • राम वहादुर के.सी.
  • 4211666
  • ताजा अवस्था तपाइको गुनासो प्राप्त भयो हामीले कारबाहीको जानकारी गराउने छौं ।