प्रधानमन्त्री तथा मन्त्रिपरिषद्को कार्यालयको गुनासो ब्यवस्थापन प्रणाली

गुनासो/उजुरीको स्थिती

विवरण सत्यको जित होस्। कानूनी दायरामा ल्याइयोस्। म त आजैदेखि ‘छाँया सेन्टर' मा किनमेल गर्न जान्न। तपाई नि?! अन्य जानकारी यो लिंकवाट लिनु होला- https://t.co/JlNnQHqLyY
गुनासो प्राप्त भएको मिति २०७५-१०-२८
तपांइको गुनासो सुनुवाई हुँदै गरेको/का कार्यालय/मन्त्रालय हरु
  •  
  • 1) भूमि व्यवस्था, सहकारी तथा गरिबी निवारण मन्त्रालय
  • गुनासो सुन्ने आधिकारी:
  • राम वहादुर के.सी.
  • ४२११६६६
  • गुनासो माथिको प्रतिक्रिया
  • भूमि व्यवस्थापन तथा अभिलेख विभागलाई मिति २०७५।११।०७ को पत्रबाट आवश्यक कारबाहीका लागि पठाइएको ।
  • प्रतिक्रिया प्राप्त मिति २०७५-११-१५
  •  
  • 2) संस्कृति, पर्यटन तथा नागरिक उड्डयन मन्त्रालय
  • गुनासो सुन्ने आधिकारी:
  • Prakash Sharma Dhakal, Under Secretary Bimal Gnawali, Comp. Operator
  • ९८४१३७३४७८
  • dhakalps@gmail.com
  • गुनासो माथिको प्रतिक्रिया
  • यस सम्बन्धमा आवश्यक कारवाहीका लागि पुरातत्व विभागलाई निर्देशन दिइएको छ ।
  • प्रतिक्रिया प्राप्त मिति २०७६-२-१०
ताजा अवस्था तपाइको गुनासो हेलो सरकार कक्षले अनुगमन गर्दै छ|