प्रधानमन्त्री तथा मन्त्रिपरिषद्को कार्यालयको गुनासो ब्यवस्थापन प्रणाली

गुनासो/उजुरीको स्थिती

विवरण Bachelor 3rd Years ko Exam routine kahile aauuxa hola sambnadhita nikay ko email diema aabhari jhunethie
गुनासो प्राप्त भएको मिति २०७५-१-३
तपांइको गुनासो सुनुवाई हुँदै गरेको/का कार्यालय/मन्त्रालय हरु
  •  
  • त्रिभुवन विश्वविद्यालय
  • गुनासो सुन्ने आधिकारी:
  • दिनेश श्रेष्ठ, Nodanata Trital
  • 4330346
  • dinesh.shrestha82@gmail.com
  • ताजा अवस्था तपाइको गुनासो प्राप्त भयो हामीले कारबाहीको जानकारी गराउने छौं ।