प्रधानमन्त्री तथा मन्त्रिपरिषद्को कार्यालयको गुनासो ब्यवस्थापन प्रणाली

गुनासो/उजुरीको स्थिती

विवरण देव: बिकास बैंकको ललितपुरकै एकमात्र शाखा टंगाल(लगनखेल)मा १०:३०बजे जानकारी गराएर बैंकले बोलाएको समयमै रु९५००००को चेक साट्नजाँदा 'यहाँ पैसा छैन,बानेश्वर जानु'भन्छन्।नहुने भए किन बोलाउनु?बैंकले जे गरेपनी हुनेहो?ग्राहकलाई दु:ख मात्र दिने यस्ता बैंकलाई कारबाहीगर्नुपर्‍यो
गुनासो प्राप्त भएको मिति २०७६-१-२
तपांइको गुनासो सुनुवाई हुँदै गरेको/का कार्यालय/मन्त्रालय हरु
  •  
  • 1) अर्थ मन्त्रालय
  • गुनासो सुन्ने आधिकारी:
  • श्याम प्रसाद आचार्य, शाखा अधिकृत
  • ४२००४२१
  • गुनासो माथिको प्रतिक्रिया
  • आबश्यक कारवाही गरी यस महाशाखालाई जानकारी दिनु हुन।
  • प्रतिक्रिया प्राप्त मिति २०७६-१-२
ताजा अवस्था तपाईंको गुनासो कारवाहीका लागि सम्बिन्धित कार्यालयमा पठाईएको छ र अब सोही कार्यालयबाट गुनासो माथी कारवाही हुनेछ ।