प्रधानमन्त्री तथा मन्त्रिपरिषद्को कार्यालयको गुनासो ब्यवस्थापन प्रणाली

गुनासो/उजुरीको स्थिती

विवरण संविधानले आधारभूत तह अनिवार्य र निशुल्क, माध्यमिक तहसम्मकाे शिक्षा निशुल्क भनेकाे छ । @Hello_Sarkar भर्ना अभियान सुरू भएपछि भर्ना शुल्क, शिक्षण शुल्क, .... के के शुल्क वृद्धिकाे कुरा उठ्छ । संविधान र कानुनकाे कार्यान्वयन हुने अवस्था कहिले हाेला ?
गुनासो प्राप्त भएको मिति २०७६-१-२
तपांइको गुनासो सुनुवाई हुँदै गरेको/का कार्यालय/मन्त्रालय हरु
  •  
  • 1) हेलो सरकार, काठमाडौँ
  • गुनासो सुन्ने आधिकारी:
  • सीता ढकाल,
  • ०१४२११०८७
  • 1111@nepal.gov.np
  • गुनासो माथिको प्रतिक्रिया
  • प्रतिक्रिया प्राप्त मिति २०७६-३-४
ताजा अवस्था गुनासो माथीको छानवीन पुरा भइ सकेको छ ।
गुनासो माथिको अन्तिम निर्णय सुझाव तथा ध्यानाकर्षणमूलक विषय भएकोले फर्छ्यौट गरिएको।