प्रधानमन्त्री तथा मन्त्रिपरिषद्को कार्यालयको गुनासो ब्यवस्थापन प्रणाली

गुनासो/उजुरीको स्थिती

विवरण Ma Nepali hu ra Nepali hunuma garba garchhu. Nepalma bhayeko bideshi touristlai jaha pani paisa nepalilai bhanda badi line system kina chha? Yo system hataunu parchha ra yo complain dherai tourist bata suneko chhu. Visit Nepal 2020 rakhne ani touristko basic supportma dhyan nadine. Yo loottantra banda gariyos ra tourism board bata touristko lagi aajha hausala badaune kaam hos. Dhanyabad
गुनासो प्राप्त भएको मिति २०७६-१-२
तपांइको गुनासो सुनुवाई हुँदै गरेको/का कार्यालय/मन्त्रालय हरु
  •  
  • 1) संस्कृति, पर्यटन तथा नागरिक उड्डयन मन्त्रालय
  • गुनासो सुन्ने आधिकारी:
  • Prakash Sharma Dhakal, Under Secretary Bimal Gnawali, Comp. Operator
  • ९८४१३७३४७८
  • dhakalps@gmail.com
  • गुनासो माथिको प्रतिक्रिया
  • सुझावको लागि धन्यवाद ।
  • प्रतिक्रिया प्राप्त मिति २०७६-१-५
  •  
  • 2) गृह मन्त्रालय
  • गुनासो सुन्ने आधिकारी:
  • रमा अाचार्य, उपसचिव
  • ४२११२६२
  • acharyasrama4@gmail.com
  • गुनासो माथिको प्रतिक्रिया
  • सुझावका लागि धन्यवाद ।
  • प्रतिक्रिया प्राप्त मिति २०७६-१-५
  •  
  • 3) हेलो सरकार कक्ष (केन्द्रीय)
  • गुनासो सुन्ने आधिकारी:
  • सूर्य बहादुर बस्नेत
  • ०१४२११०८७
  • info@nepal.gov.np
  • गुनासो माथिको प्रतिक्रिया
  • धन्यवाद ।
  • प्रतिक्रिया प्राप्त मिति २०७६-२-१
ताजा अवस्था गुनासो माथीको छानवीन पुरा भइ सकेको छ ।
गुनासो माथिको अन्तिम निर्णय सुझावका लागि धन्यवाद ।