प्रधानमन्त्री तथा मन्त्रिपरिषद्को कार्यालयको गुनासो ब्यवस्थापन प्रणाली

गुनासो/उजुरीको स्थिती

विवरण म KTM बाट धरान जान लागेको मान्छेलाई कोशी डिलक्सको टिकट दिन्छु भनेर ३ घन्टा कलन्कीमा कुराएर आशिक डिलक्स को टिकट्मा कोरेर सिद्धार्थ डिलक्स लेखी ८०० मा काटेको टिकटमा पछि फिर्ता गर्छु भनी ९०० काटेको छ। यो खुलेआम ठगी नै हो । ठगी गर्ने ब्यक्तिको नाम सरोज 9808985510 ठगी गर्नेको फोन न । मलाई मात्र नभई अरुलाई पनि ठगेको हुदा हजुर सामु गुनासो गरेको छु। गुनासो सुन्नुहुनेछ भन्ने आशा छ। धन्यवाद ।
गुनासो प्राप्त भएको मिति २०७५-२-३
तपांइको गुनासो सुनुवाई हुँदै गरेको/का कार्यालय/मन्त्रालय हरु
  •  
  • 1) गृह मन्त्रालय
  • गुनासो सुन्ने आधिकारी:
  • रमा अाचार्य, उपसचिव
  • ४२११२६२
  • acharyasrama4@gmail.com
  • गुनासो माथिको प्रतिक्रिया
  • प्रचलित कानुन बमोजिम कारवाही गर्नुहुन।
  • प्रतिक्रिया प्राप्त मिति २०७५-३-२६
ताजा अवस्था तपाईंको गुनासो कारवाहीका लागि सम्बिन्धित कार्यालयमा पठाईएको छ र अब सोही कार्यालयबाट गुनासो माथी कारवाही हुनेछ ।