प्रधानमन्त्री तथा मन्त्रिपरिषद्को कार्यालयको गुनासो ब्यवस्थापन प्रणाली

गुनासो/उजुरीको स्थिती

विवरण Just came back from emergency of teaching hospital, maharanjgunj where in one bed 3/4 patients are lying down. Imagine if any one has communicable diseases..it is one hospital where ordinary people visits most. Need vast improvement
गुनासो प्राप्त भएको मिति २०७६-२-९
तपांइको गुनासो सुनुवाई हुँदै गरेको/का कार्यालय/मन्त्रालय हरु
  •  
  • शिक्षा, विज्ञान तथा प्रविधि मन्त्रालय
  • गुनासो सुन्ने आधिकारी:
  • Dhundi Raj Aryal, Under Secretary
  • 4200340
  • aryaldhundi27@gmail.com
  •  
  • स्वास्थ्य तथा जनसङ्ख्या मन्त्रालय
  • गुनासो सुन्ने आधिकारी:
  • रामहरि लामिछाने, उपसचिव
  • 4269735
  • lamichhhane.rh@gmail.com
  • ताजा अवस्था तपाइको गुनासो प्राप्त भयो हामीले कारबाहीको जानकारी गराउने छौं ।