प्रधानमन्त्री तथा मन्त्रिपरिषद्को कार्यालयको गुनासो ब्यवस्थापन प्रणाली

गुनासो/उजुरीको स्थिती

विवरण दोस्रो किस्ता रकम वारेमा भन्नेे विषयको गुनासोको १ प्रतिपत्र यसैसाथ संलग्न रहेको छ ।
गुनासो प्राप्त भएको मिति २०७५-२-३१
तपांइको गुनासो सुनुवाई हुँदै गरेको/का कार्यालय/मन्त्रालय हरु
  •  
  • 1) सङ्घीय मामिला तथा सामान्य प्रशासन
  • गुनासो सुन्ने आधिकारी:
  • रमेश न्यौपाने, उपसचिव शेखर निधि पौड्याल, शाखा अधिकृत देवेन्द्र कुमार झा, कम्प्यूटर अधिकृत सुमित भट्टराइ, कम्प्यूटर अपरेटर
  • ४२००२९८
  • rameshpoem@gmail.com
  • गुनासो माथिको प्रतिक्रिया
  • यस मन्त्रालयकाे मिति 2075/3/7 च.न. 499 काे पत्रबाट मङ्गला गा.पा लार्इ पत्राचार गरिएकाे ।
  • प्रतिक्रिया प्राप्त मिति २०७५-३-७
  •  
  • 2) प्रधानमन्त्रि तथा मन्त्रिपरिषद्को कार्यालय
  • गुनासो सुन्ने आधिकारी:
  • रामचन्द्र कोइराला
  • ०१४२११०८७
  • info@nepal.gov.np
  • गुनासो माथिको प्रतिक्रिया
  • त्यस मन्त्रालयकाे मिति 2075/3/7 च.न. 499 काे पत्रबाट मङ्गला गा.पा लार्इ पत्राचार गरिएकाे पत्रकाे कारवाही विवरण पठाउनुहाेस ।
  • प्रतिक्रिया प्राप्त मिति २०७५-४-२
ताजा अवस्था तपाईंको गुनासो कारवाहिको प्रक्रियामा छ ।