प्रधानमन्त्री तथा मन्त्रिपरिषद्को कार्यालयको गुनासो ब्यवस्थापन प्रणाली

गुनासो/उजुरीको स्थिती

विवरण हेलो सरकार देश को बाहल वाला प्रधानमन्त्री र पुर्ब प्रधानमन्त्री लाई त खुलम खुल्ला यस्तो भन्छन भने सर्बसाधारण को अवस्था के होला ?
गुनासो प्राप्त भएको मिति २०७६-२-२९
तपांइको गुनासो सुनुवाई हुँदै गरेको/का कार्यालय/मन्त्रालय हरु
  •  
  • 1) गृह मन्त्रालय
  • गुनासो सुन्ने आधिकारी:
  • रमा अाचार्य, उपसचिव
  • ४२११२६२
  • acharyasrama4@gmail.com
  • गुनासो माथिको प्रतिक्रिया
  • छानविन गरि कार्वाही गर्न हुन ।
  • प्रतिक्रिया प्राप्त मिति २०७६-२-३०
  •  
  • 2) नेपाल प्रहरी
  • गुनासो सुन्ने आधिकारी:
  • SSP Shailesh Thapa Kshetri
  • ९८५१२९२१११
  • info@nepalpolice.gov.np
  • गुनासो माथिको प्रतिक्रिया
  • प्राप्त गुनासो सम्वन्धमा कारवाही गर्नकोलागी सम्वन्धित प्रहरी कार्यालयलाई आवश्यक निर्देशन दिईएको व्यहोरा सादर अनुरोध गरिएको छ ।
  • प्रतिक्रिया प्राप्त मिति २०७६-३-१
ताजा अवस्था तपाइको गुनासो हेलो सरकार कक्षले अनुगमन गर्दै छ|