प्रधानमन्त्री तथा मन्त्रिपरिषद्को कार्यालयको गुनासो ब्यवस्थापन प्रणाली

गुनासो/उजुरीको स्थिती

विवरण श्री संस्कृति, पर्यटन तथा नागरिक उडडयन मन्त्रालय, भौतिक पूर्वाधार तथा यातायात म. संघीय मामिला तथा सामान्य प्रशासन म।-ठमेलको हालत येस्तो छ पर्यटन बर्ष २०२० को तयारी गफ गरेर मात्र हुदैन भनेर भन्दिनुस्न सम्बन्धित निकायलाइ
गुनासो प्राप्त भएको मिति २०७५-३-२८
तपांइको गुनासो सुनुवाई हुँदै गरेको/का कार्यालय/मन्त्रालय हरु
  •  
  • संस्कृति, पर्यटन तथा नागरिक उड्डयन मन्त्रालय
  • गुनासो सुन्ने आधिकारी:
  • टेक नारायण पौडेल
  • 014211780
  • paudeltn2014@gmail.com
  •  
  • भौतिक पूर्वाधार तथा यातायात मन्त्रालय
  • गुनासो सुन्ने आधिकारी:
  • उप सचिव उप सचिव वसन्त पन्थी - , इन्जिनियर प्रकाश घिमिरे
  • 014211655
  • 1111@nepal.gov.np
  •  
  • सङ्घीय मामिला तथा सामान्य प्रशासन
  • गुनासो सुन्ने आधिकारी:
  • उ.स. रमेश न्यौपाने, शा.अ. शेखर निधि पौडेल
  • 014200528
  • ताजा अवस्था तपाइको गुनासो प्राप्त भयो हामीले कारबाहीको जानकारी गराउने छौं ।