प्रधानमन्त्री तथा मन्त्रिपरिषद्को कार्यालयको गुनासो ब्यवस्थापन प्रणाली

गुनासो/उजुरीको स्थिती

विवरण Existing gravel road was destructed for road expansion in Janakpur-Jaleshwor-Bhitamod section, very long ago. But the work is going on very slow. Now as monsoon has approached, whole road not in service and been closed for days - all vehicles get stuck and sink in muddy road - what is instant response and temporary solution from Department of Roads, and why is whole work so so slow?
गुनासो प्राप्त भएको मिति २०७५-३-२८
तपांइको गुनासो सुनुवाई हुँदै गरेको/का कार्यालय/मन्त्रालय हरु
  •  
  • 1) प्रधानमन्त्रि तथा मन्त्रिपरिषद्को कार्यालय
  • गुनासो सुन्ने आधिकारी:
  • रामचन्द्र कोइराला
  • ०१४२११०८७
  • info@nepal.gov.np
  • गुनासो माथिको प्रतिक्रिया
  • प्रचलित कानून अनुसार कारवाही गरी निवेदकलाई जानकारी दिने ।
  • प्रतिक्रिया प्राप्त मिति २०७५-३-२८
  •  
  • 2) हेलो सरकार, काठमाडौँ
  • गुनासो सुन्ने आधिकारी:
  • कुलप्रसाद भट्टराई
  • ०१४२११०८७
  • 1111@nepal.gov.np
  • गुनासो माथिको प्रतिक्रिया
  • प्रचलित कानून अनुसार कारवाही गरी निवेदकलाई जानकारी दिने ।
  • प्रतिक्रिया प्राप्त मिति २०७५-३-२८
  •  
  • 3) गृह मन्त्रालय
  • गुनासो सुन्ने आधिकारी:
  • रमा अाचार्य, उपसचिव
  • ४२११२६२
  • acharyasrama4@gmail.com
  • गुनासो माथिको प्रतिक्रिया
  • अनुगमन गरी अावश्यक कारबाही गर्नु हुन ।
  • प्रतिक्रिया प्राप्त मिति २०७५-३-२८
ताजा अवस्था तपाईंको गुनासो कारवाहीका लागि सम्बिन्धित कार्यालयमा पठाईएको छ र अब सोही कार्यालयबाट गुनासो माथी कारवाही हुनेछ ।