प्रधानमन्त्री तथा मन्त्रिपरिषद्को कार्यालयको गुनासो ब्यवस्थापन प्रणाली

गुनासो/उजुरीको स्थिती

विवरण @Hello_Sarkar कतिपय नवयुवकले मोटरसाइकललाई अत्युच्च ध्वनि निकाल्ने बनाई सडकमा तीव्र गतिमा कुदाउने गरेको बारम्बार देखिन्छ, तिनले आफ्नो र अर्काको ज्यानलाई हरपल जोखिममा पारिरहेका छन्। तिनलाई यातायात-प्रहरीले कारबाही गर्न मिल्दो रहिन्छ? सधैँ कुदिरहेका देखिन्छन् त! @valleytraffic
गुनासो प्राप्त भएको मिति २०७५-३-२८
तपांइको गुनासो सुनुवाई हुँदै गरेको/का कार्यालय/मन्त्रालय हरु
  •  
  • 1) गृह मन्त्रालय
  • गुनासो सुन्ने आधिकारी:
  • रमा अाचार्य, उपसचिव
  • ४२११२६२
  • acharyasrama4@gmail.com
  • गुनासो माथिको प्रतिक्रिया
  • अनुगमन गरी अा‍वश्यक कारवाही गर्नु हुन ।
  • प्रतिक्रिया प्राप्त मिति २०७५-३-२८
  •  
  • 2) नेपाल प्रहरी
  • गुनासो सुन्ने आधिकारी:
  • SSP Shailesh Thapa Kshetri
  • ९८५१२९२१११
  • info@nepalpolice.gov.np
  • गुनासो माथिको प्रतिक्रिया
  • गुनासो प्राप्त भई व्यहोरा अवगत भयो । उल्लेखित गुनासो कार्यान्वयनको लागी महानगरीय प्रहरी कार्यालय रानीपोखरीलाई आवश्यक छानविन र कारवाहीको लागी निर्देशन भएको ।
  • प्रतिक्रिया प्राप्त मिति २०७५-७-२०
ताजा अवस्था तपाइको गुनासो हेलो सरकार कक्षले अनुगमन गर्दै छ|