प्रधानमन्त्री तथा मन्त्रिपरिषद्को कार्यालयको गुनासो ब्यवस्थापन प्रणाली

गुनासो/उजुरीको स्थिती

विवरण समाचार स्वास्थ्य संस्था र कार्यरत कर्मचारीको, कर्मचारीको लापरबाही र उपचार नपाएपछि को एउटै जिल्लाको। सबै अट्ने, सबैको भलो हुने, जनताको सेवामुखि सेवा र कानुन कहिले बन्ला? समाचारले मनै पोल्यो। पहुँच कै सतही खाडल।
गुनासो प्राप्त भएको मिति २०७५-४-२५
तपांइको गुनासो सुनुवाई हुँदै गरेको/का कार्यालय/मन्त्रालय हरु
  •  
  • स्वास्थ्य तथा जनसङ्ख्या मन्त्रालय
  • गुनासो सुन्ने आधिकारी:
  • ऋषिराम पंज्ञानि, रञ्जना प्रजापती
  • 9841356397
  • rishipangeni@yahoo.com
  • ताजा अवस्था तपाइको गुनासो प्राप्त भयो हामीले कारबाहीको जानकारी गराउने छौं ।