प्रधानमन्त्री तथा मन्त्रिपरिषद्को कार्यालयको गुनासो ब्यवस्थापन प्रणाली

गुनासो/उजुरीको स्थिती

विवरण 1.याे हदकाे लापरवाहीका साथ EIA Report बनाउने Consultancy (http://geoceconsultants.com ) र त्यसलाइ स्वीकृत गर्ने कर्मचारीलाइ कारवाही हुन्छ?@Hello_Sarkar 2.EIA Report कहाँ उपलब्ध छ ? MoFE or MoCTCA अथवा CAAN ? 3.@RabindraADH EIA मा भन्दा फरक विवरण (no. of trees) किन Tweet गर्नुभयाे ? थप विवरण यो लिंकबाट हेर्न सकिन्छ । https://twitter.com/Himal_Khabar/status/1040484236963143681
गुनासो प्राप्त भएको मिति २०७५-५-२९
तपांइको गुनासो सुनुवाई हुँदै गरेको/का कार्यालय/मन्त्रालय हरु
  •  
  • 1) राष्ट्रिय सतर्कता केन्द्र
  • गुनासो सुन्ने आधिकारी:
  • डालनाथ अर्याल
  • ०१४२११३४५
  • dnajp@yahoo.com
  • गुनासो माथिको प्रतिक्रिया
  • कारवाही प्रकृया अगाडि बढाइएको ।
  • प्रतिक्रिया प्राप्त मिति २०७५-५-३१
  •  
  • 2) वन तथा वातावरण मन्त्रालय
  • गुनासो सुन्ने आधिकारी:
  • Bimal Kumar Acharya under secretary ( tech.)
  • ४२११५६७
  • bkacharya@mofe.gov.np
  • गुनासो माथिको प्रतिक्रिया
  • EIA Report वन तथा वातावरण मन्त्रालय बाट उपलब्ध हुन्छ ।
  • प्रतिक्रिया प्राप्त मिति २०७५-६-२३
  •  
  • 3) हेलो सरकार कक्ष (केन्द्रीय)
  • गुनासो सुन्ने आधिकारी:
  • कुलप्रसाद भट्टराई
  • ०१४२११०८७
  • info@nepal.gov.np
  • गुनासो माथिको प्रतिक्रिया
  • धन्यवाद ।
  • प्रतिक्रिया प्राप्त मिति २०७५-७-८
ताजा अवस्था गुनासो माथीको छानवीन पुरा भइ सकेको छ ।
गुनासो माथिको अन्तिम निर्णय EIA Report वन तथा वातावरण मन्त्रालय बाट उपलब्ध हुन्छ ।