प्रधानमन्त्री तथा मन्त्रिपरिषद्को कार्यालयको गुनासो ब्यवस्थापन प्रणाली

गुनासो/उजुरीको स्थिती

विवरण सिधासिधी मिसनेरी काम गर्ने भनेरै लक्ष्य राखेको INF लाई कारवाही गर्नु पर्दैन?
गुनासो प्राप्त भएको मिति २०७५-६-२५
तपांइको गुनासो सुनुवाई हुँदै गरेको/का कार्यालय/मन्त्रालय हरु
  •  
  • 1) गृह मन्त्रालय
  • गुनासो सुन्ने आधिकारी:
  • रमा अाचार्य, उपसचिव
  • ४२११२६२
  • acharyasrama4@gmail.com
  • गुनासो माथिको प्रतिक्रिया
  • अनुसन्धान गरि कार्वाही गर्न हुन ।
  • प्रतिक्रिया प्राप्त मिति २०७५-६-२६
  •  
  • 2) नेपाल प्रहरी
  • गुनासो सुन्ने आधिकारी:
  • SSP Shailesh Thapa Kshetri
  • ९८५१२९२१११
  • info@nepalpolice.gov.np
  • गुनासो माथिको प्रतिक्रिया
  • गुनासो प्राप्त भई व्यहोरा अवगत भयो । INGO's तथा NGO's को नियमन सम्बन्धित कार्यालयबाट हुने हुँदा उल्लेखित गुनासो प्रहरी कार्यक्षेत्र भित्र नपर्ने व्यहोरा सादर जाहेर गरीएको छ ।
  • प्रतिक्रिया प्राप्त मिति २०७५-८-३
ताजा अवस्था तपाइको गुनासो हेलो सरकार कक्षले अनुगमन गर्दै छ|