प्रधानमन्त्री तथा मन्त्रिपरिषद्को कार्यालयको गुनासो ब्यवस्थापन प्रणाली

गुनासो/उजुरीको स्थिती

विवरण दोलखाका दुई सय ५० निजामती कर्मचारीले दशैँ सुरु हुँदा समेत तलब नपाएपछि आक्रोशित हुँदै सोधे : दशैँको बेला अरुले तलब पाए हामी कुन मुख लिएर घर जाने ?
गुनासो प्राप्त भएको मिति २०७५-६-२५
तपांइको गुनासो सुनुवाई हुँदै गरेको/का कार्यालय/मन्त्रालय हरु
  •  
  • 1) अर्थ मन्त्रालय
  • गुनासो सुन्ने आधिकारी:
  • श्याम प्रसाद आचार्य, शाखा अधिकृत
  • ४२००४२१
  • गुनासो माथिको प्रतिक्रिया
  • अावश्यक कारवाही गरी यस महाशाखालाई जानकारी गराउनु हुन ।
  • प्रतिक्रिया प्राप्त मिति २०७५-६-२६
  •  
  • 2) सङ्घीय मामिला तथा सामान्य प्रशासन
  • गुनासो सुन्ने आधिकारी:
  • रमेश न्यौपाने, उपसचिव शेखर निधि पौड्याल, शाखा अधिकृत देवेन्द्र कुमार झा, कम्प्यूटर अधिकृत सुमित भट्टराइ, कम्प्यूटर अपरेटर
  • ४२००२९८
  • rameshpoem@gmail.com
  • गुनासो माथिको प्रतिक्रिया
  • अर्थ मन्त्रालयसँग सम्बन्धित ।
  • प्रतिक्रिया प्राप्त मिति २०७५-७-११
  •  
  • 3) हेलो सरकार, काठमाडौँ
  • गुनासो सुन्ने आधिकारी:
  • सीता ढकाल, सूर्य बहादुर बस्नेत
  • ०१४२११०८७
  • 1111@nepal.gov.np
  • गुनासो माथिको प्रतिक्रिया
  • तुरुन्त आवश्यक कारवाही गरी यस कार्यालयलाई जानकारी दिने ।
  • प्रतिक्रिया प्राप्त मिति २०७५-७-२९
ताजा अवस्था तपाईंको गुनासो कारवाहीका लागि सम्बिन्धित कार्यालयमा पठाईएको छ र अब सोही कार्यालयबाट गुनासो माथी कारवाही हुनेछ ।