प्रधानमन्त्री तथा मन्त्रिपरिषद्को कार्यालयको गुनासो ब्यवस्थापन प्रणाली

गुनासो/उजुरीको स्थिती

विवरण राष्ट्रिय ध्वजा वाहक नेपाल एयरलाइन्सको टिकट ESewa लगायत अन्य online माध्यमबाट काट्न मील्ने ब्यवस्था गर्नुपर्यो! यसो गर्दा कमिसन र चलखेलमा कमी आऊँथ्यो की?
गुनासो प्राप्त भएको मिति २०७५-६-२६
तपांइको गुनासो सुनुवाई हुँदै गरेको/का कार्यालय/मन्त्रालय हरु
  •  
  • संस्कृति, पर्यटन तथा नागरिक उड्डयन मन्त्रालय
  • गुनासो सुन्ने आधिकारी:
  • Prakash Sharma Dhakal, Under Secretary Bimal Gnawali, Comp. Operator
  • 9841373478
  • dhakalps@gmail.com
  • ताजा अवस्था तपाइको गुनासो प्राप्त भयो हामीले कारबाहीको जानकारी गराउने छौं ।