प्रधानमन्त्री तथा मन्त्रिपरिषद्को कार्यालयको गुनासो ब्यवस्थापन प्रणाली

गुनासो/उजुरीको स्थिती

विवरण बिरामी परेर घरमा सुतिरहेका बेला भर्खर एनआइसी एशिया ब्यांकबाट फर्मान शैलीमा फोन आयो, "तपाईंको लोनमा थप २ प्रतिशतले ब्याज बढेको छ, भोलिदेखि स्वतः लागु हुन्छ ।" व्यांकहरुलाई कुनै विधि, पद्धति, मापदण्ड लागु हुँदैन ? लुटेरा शैलीमा मनोमानी ब्याज बढाइदिए हुने ?
गुनासो प्राप्त भएको मिति २०७४-९-१६
तपांइको गुनासो सुनुवाई हुँदै गरेको/का कार्यालय/मन्त्रालय हरु
  •  
  • 1) अर्थ मन्त्रालय
  • गुनासो सुन्ने आधिकारी:
  • श्याम प्रसाद अाचार्य
  • ९८४१७२६७४३
  • 1111@nepal.gov.np
  • गुनासो माथिको प्रतिक्रिया
  • तँहा सँग सम्बन्धित भएकोले प्रेषित ।
  • प्रतिक्रिया प्राप्त मिति २०७४-१०-५
  •  
  • 2) वित्तीय क्षेत्र व्यवस्थापन महाशखा
  • गुनासो सुन्ने आधिकारी:
  • info@nepal.gov.np
  • गुनासो माथिको प्रतिक्रिया
  • आवश्यक कार्याथ नेपाल राष्ट्र बैक लाई पत्राचार गरिएको ।
  • प्रतिक्रिया प्राप्त मिति २०७५-२-८
ताजा अवस्था तपाइको गुनासो हेलो सरकार कक्षले अनुगमन गर्दै छ|